miercuri, 17 noiembrie 2010

O alta pagina din viata

Sprijinind toata ziua parchetul, dupa o dimineata cu norisori negri prin fata ochilor, mi-am trait exilul la domiciliu. Si in linistea asta, cotrobaind prin folderele vechi, vazand poze de acum cativa ani, citind una alta, mi-am dat seama, cu ciuda si tristete, ca nu am talent ca sa scriu cronici de film, sa pictez, sa fac piruete. Asta mi-au venit in minte. Si totusi unele lucruri stiu sa le fac. Nu le enumar aici. Tin totusi sa recomand un interviu cu un om profesionist din Romania. Il cheama Calin Georgescu, iar cand l-am intervievat saptamana trecuta, am facut trei pagini de schite si impresii pe agenda mea, pe langa ce a spus el pe reportofon. Rezultatul il puteti citi aici Calin Georgescu: Poporul roman va dainui, criza e provocata de trufie si lacomie.

2 comentarii:

phidas spunea...

rei sa facem schimb de link?

Irina Ursu spunea...

@phidas Detalii pe irinamirela@gmail.com