marți, 16 iunie 2015

Un exemplu de bune practici

Nu mă omor după mesajele motivaționale, dar sunt conștientă că succesul vine în urma unor acțiuni susținute.

Mă încearcă regretul de multe ori când îmi dau seama cât de rar scriu aici. E o formă de abandon, dar nu total. Țin mult la acest mic proiecțel, pentru că este o parte din mine.

A crescut o dată cu mine, în ciuda pauzelor lungi de ”tăcere”. Dar cum aici s-au regăsit articole din sfera privatului cred că întelegeți că mai rar nu e neapărat mai rău.

O experientă recentă m-a făcut să revin aici. Nimic ieșit din comun, ci mai degrabă o poveste de ”bune practici” și păr.

Mama s-a tot chinuit să mă facă să înțeleg o serie de concepte legate de înfățișarea unei domnișoare. Adesea avem păreri împărțite. Nu prea ne punem de acord, aproape niciodată, asupra stilului vestimentar.

Eu nonconformistă, ea m-ar vrea mai degrabă elegantă. Am ajuns la un compromis. Când suntem împreună sunt moderată.

Următoarea ei problemă a fost legată de aspectul părului. Mai tot timpul îmi spune că trebuie să arate ca recent ieșit din mâinile hair stylistei. Nu o contrazic, dar în fiecare dimineață întâmpin o masivă rezistență.

Ori e ciufulut, ori încâlcit și așa mai departe. Am încercat să îl disciplinez cu diverse mărci de șampon, rezultate temporare, nimic spectaculos.

Dar recent l-am descoperit pe ”THE ONE”. Din întâmplare. Cantitate mică. S-a terminat foarte repede. Eu panicată, păr nefericit. Acțiuni intense de a-l găsi pe piața locală.

Șanse spre zero. Dar nu am renunțat și am intensificat căutările pe Internet. L-am găsit la o singură firmă, care vinde doar lanțurilor hoteliere. Așa că am trimis un email aici  fără prea mari speranțe.

La scurt timp am fost contactată de cei de la  Cleaning Logistic. Am primit informațiile necesare și au făcut tot posibilul să ajungă la mine produsul mult râvnit.

Eu zic că așa se fac afaceri. Au făcut un client fericit, adică pe mine. Le doresc mult succes și pe viitor, pentru că o să mai am nevoie de produsele lor.