luni, 18 ianuarie 2010

Pariul cu tine

In cateva minute am invatat niste lucruri pe care nu am reusit, sau poate nu am avut eu urechile deshise sa le aud, sa le invat in doi ani de zile. Am fost uimita sa descopar cat de simple par unele lucruri daca iti sunt explicate de o persoana care are experienta necesara, dar si talentul si bunavointa de a ti le spune. Si daca lucrurile spuse in anumite momente conteaza foarte mult, exista si reversul. Chiar si cele nespuse conteaza la fel de mult, doar ca in acele momente iti amagesti simturile ca sa traiesti intr-un fel de reverie falsa. Iar prelungirea ei te lasa suspendat intre un traseu periculos, care nu tine nici de minte, nici de inima. E undeva suspendat intre, ca un lucru neterminat, dar care in fapt nu a inceput niciodata.

"Literatura este o rana prin care apare necesarul divort dintre cuvinte si lucruri. Si tot sangele ni se scurge prin acea fisura... Daca pariezi pe existenta lui Dumnezeu, iar Dumnezeu nu exista, nu pierzi nimic; insa daca Dumnezeu exista, iesi castigator in toate".

Carlos Fuente - Diana

Niciun comentariu: