miercuri, 20 ianuarie 2010

Cate ceva despre femei si barbati


Nu pretind ca femeile sunt intruchiparea perfectiunii sau a zeitei Diana, dar sa presupui, ca barbat, ca din start nu stiu sa parcheze masina cu spatele sau ca nu au nicio notiune de tehnica mi se pare aberant. In plus, asta denota si o mandrie superioara a masculului care se simte amenintat de dominatia sexului frumos. Nu sunt o feminista convinsa, tin partea femeilor atunci cand trebuie sa o tin, dar recunosc care ne sunt defectele si punctele slabe. Insa pot sa spun in acelasi timp ca stiu sa imi schimb singura becul ars, asta mi-a venit in minte, sau sa fac multe alte lucruri pe care cica, in mod normal, le face un barbat. Odata cu evolutia societatii, a stilului de viata, lucrurile s-au schimbat. Asa ca m-am cam saturat sa aud la nesfarsit aceleasi clisee de genu ca nu le avem cu tehnica sau nu stim sa parcam cu spatele. Unele dintre noi stiu sa faca lucrurile astea foarte bine, altele nu, asa cum unii barbati sunt bucatari excelenti, iar altii nu stiu sa faca niciun ou fiert. Pana la urma urmei fiecare cu aptitudinile lui asa ca mai moale cu comentariile astea misogine.

Un comentariu:

Anonim spunea...

You go girl! :P
In cazul femeilor despre care vorbesti, barbatii simt ca le este miniumalizata prezenta in viata partenerei sau a viitoarei partenere si bat in retragere de cele mai multe ori.

Vorbesc de acei barbati nu prea curajosi si pentru care schimbatul unui bec pentru EA este o noua sansa de a spune: "I am the man, you must respect me." Exemple sunt o gramada. :)
ps: Unele femei chiar stiu sa conduca o masina si sa parcheze!