marți, 19 ianuarie 2010

Putina discretie, va rog!


Ninge prea mult, prea des, e prea frig, iar eu nu suport exuberanta falsa. Daca societatea e in viteza si unii au preocupari diverse, amuzante sau absurde, nu inseamna ca ma las angrenata. Vreau respiro, parca timpul trece prea repede. Parca in urma cu putin timp era o alta iarna, o alta nebunie, o alta zapada, dar ea a trecut si acum sunt aici. De aceea vreau sa trec peste zile, sa imi aduc aminte momentele relevante si sa ma feresc de exuberanta falsa. Cred ca vreau sa descopar putin mister, parca am uitat sa mai fim discreti, sa reflectam si sa ne gandim putin la noi. De atata agitatie parca uit cine sunt si ce vreau. O sa imi dedic o perioada de respiro, o sa caut discretia, o sa vorbesc mai putin, o sa ascult muzica, o sa citesc mai mult si peste cateva zile o sa pot sa spun ca am devenit mai inteleapta. Pana atunci fug de exuberanta falsa, care ma oboseste, asa ca zapada, frigul si vantul.

5 comentarii:

Doru spunea...

Altfel spus iti iei concediu...?

PS: scuze daca ti-am ruinat toata frumusetea scrierii :D

Irina Ursu spunea...

@Doru Nu. As vrea eu concediu. E un fel de pauza activa. Nicidecum. Promit un premiu pentru ca esti un cititor fidel.

madalina ionescu spunea...

Nimic mai potrivit, oricand, decat un timp cu tine. Succes !

Irina Ursu spunea...

@madalina Ma bucur mult ca ai revenit. Sa stii ca ti-am dus dorul. Si tie mult succes.

Doru spunea...

@ Irina: vezi ca te tin minte ;)