vineri, 19 februarie 2010

Cu ce ma ocup in concediu











Azi am avut un moment de respiro, adica un mic concediu de 24 de ore. Si dupa ce m-am sfatuit ieri cu Adi, faimosul nostru bucatar, am spus sa incerc sa fac o pizza. Si am reusit. 1. Am facut drojdia cu putin lapte si zahar cum am fost invatata. 2. Am pus apoi faina, gris si ulei de masline si am lasat aluatul la dospit, cum zice buni. 3. Am facut un sos cu bulion, smantana si ou. 4. Am curatat usturoi ca sa fac ciupercile culese de mama din padurea din Bucovina. 5. Am prajit ciupercile. 6. Am pus ciuperci, ardei rosu dulce, branza de burduf de la Bucovina, carnati de casa de la Bucovina si masline. Restul ce se vede este rezultatul final. Eu zic ca m-am descurcat. Voi ce parere aveti?

7 comentarii:

Cristi de la Rating Politic spunea...

am o parere buna :-p despre tot :D

Irina Ursu spunea...

@Cristi apreciez aprecierea ca sa ii spun asa;))

Anonim spunea...

Salivezzzz privind!

dani spunea...

cata mizerie ai facut :))
Ai risipit faina!

incasha spunea...

Buna, ma adaugi si pe mine la blogroll?
da-mi un mail sau un mesaj pe blog.


http://incasha.com
Incasha

Doru spunea...

estetic arata ok...dar mai important este cat e de buna sau nu, so, e greu sa-mi dau cu parerea :D

George Colang spunea...

pofta buna :) ar trebui sa sharezi mancarea:))