duminică, 14 februarie 2010

Aiureli spuse la oboseala


In contextul unui secol al vitezei in care realizezi ca nu ai timp pentru nimic, desi nu stii pe ce ti l-ai irosit, eu am o fericire maxima. Astept cu nerabdare momentul in care ma pun in pat si dorm. Omitand acest fapt pe care cred ca il au majoritatea dintre voi constat cu mare necaz ca mi-am pierdut toate ideile geniale pe care le aveam in cap saptamana trecuta, dar din lipsa de timp nu le-am postat. Acum stau in fata calculatorului si incerc sa imi adun creierii dupa aproape 12 ore de munca ca sa scriu lucrurile notabile. Saptamana care a trecut am facut multe lucruri cu zanele pentru #draduta si parca nu imi vine sa cred ca joaca s-a transformat intr-un lucru atat de serios. Si in rest am inotat toata saptamana, am fost la spectacol Razvan Mazilu si am invatat ca e obositor sa iti castigi singur existenta si sa iti satisfaci propriile nevoi.

Niciun comentariu: