luni, 2 noiembrie 2009

Nelinisti si nervi de campanie


Mi-e greu sa cred ca cineva cu un discurs ca al lui vrea sa fie presedinte. Despre cine vorbesc? Despre doctorul si primarul Sorin Oprescu. Desi nu i-am urmarit ca o fana inraita discursurile pot sa spun ca in rarele ocazii in care l-au auzit a tinut sa reaminteasca posteritatii, sau poate doar lui, ca nu noi am inventat apa calda si nici roata. Zau asa? Pe bune ca eu credeam ca toate inventiile care au zguduit lumea din temelii sunt de fapt ale romanilor. Nu om fi inventat noi apa calda si roata, dar nici prosti nu suntem asa cum ne cred mai toti candidati la alegerile prezidentiale. Si doctore Romania sa "aiva"? Eu prefer sa aiba, dar fie dupa voia ta. Sunt convinsa ca atunci cand o sa fii presedinte o sa "aiva" si Romania autostrazi suspendate. Si in acelasi spirit un altul vrea sa fie din nou presedinte si imi spune mie pe toate bannerele din Bucuresti ca PD-L a fost alaturi de mine la bine si la rau. Cand vad un asemenea slogan ma ia cu nervi, frustrare si multe alte stari pe care nu pot sa le descriu. Rau spui? Pai unde era PD-L cand ma durea capul? Eu as spune ca era sursa migrenei mele. Eu as spune mai degraba PD-L iti provoaca raul. Cat despre Romania bunului simt al liberalilor m-as abtine. Desi suna a cliseu le-as spune: Nu voi ati inventat bunul simt. Vorba unui fost pedagog care mi se pare foarte relevanta in contextul gripei porcine: Voi v-ati racit cu bunul simt! Domnule Mircea Geoana sa stiti ca discursurile despre tine la persoana a treia sunt pentru grandomani si noua nu plac persoanele astea. Ne-am cam saturat de toti cei care se cred mai destepti decat noi,dar nu demonstreaza asta prin nimic. Asa ca mai usor cu persoana a treia si mai mult cu argumente. Cu aceste nelinisti provocate de nervii de campanie ma intreb si eu retoric: Eu pe cine naiba votez?

Niciun comentariu: