joi, 5 noiembrie 2009

De o vreau pe Elena Udrea premier


Pe bursa zvonurilor circula ca viitorul premier ar putea fi Elena Udrea. Ei bine eu am stat si m-am gandit bine asa si am ajuns la concluzia ca as vrea ca ea sa conduca Guvernul. Nu glumesc si nici nu sunt ironica. As vrea ca Elena Udrea sa fie premier pentru ca este ambitioasa si in mare masura indeplineste toate punctele cerute de definitia unei femei implinite.
1) Are o cariera de succes. Nu e usor la varsta ei sa ajungi ministru, poate doar in Italia, dar acolo stim ca premierul are o slabiciune pentru femeile frumoasa asa ca ne explicam fenomenul. De cine vorbesc? Maria Carfagena.
2) Stie sa croseteze
3) Stie sa calareasca
3) Stie sa puna muraturi
4) Stie sa isi sustina cauza (cearta cu Orban)
5) Isi cunoaste interesul si actioneaza in consecinta, deci poate face si pentru tara ceva:))
6) Stie sa se imbrace. Si ce daca a venit in siclam la Parlament? Sunteti invidiosi?
7) Pentru simplul fapt ca este Elena Udrea.

Nu asta era definitia unei femei de succes? Am uitat eu ceva? Si nu credeti ca ar fi dragut sa avem un premier blond si bine proportionat. Daca unul ca Boc si altii ca el au putut fi, ea de ce nu ar putea? Deci Elena Udrea premier.

Niciun comentariu: