miercuri, 4 noiembrie 2009

Exercitiu de imaginatie


Propun in seara asta un exercitiu de imaginatie pentru cei care sunt soferi. As vrea sa va ganditi, in mod special in zilele ploioase, cand sunteti la volan ca intr-un anumit moment al vietii voastre ati fost pietoni. Si atunci nu va convenea cand erati stropiti cu zoaiele din baltoacele de pe marginea drumului. Adica e vorba de acei soferi care merg cu viteza prin acele imense "piscine" stradale, iar zoaiele de acolo ajung invariabil pe hainele, uneori si fata, pietonilor care asteapta cuminti la semafor culoarea verde. E aiurea sa faceti asta, plus ca va alegeti cu injuraturi pentru un an de zile. Acum serios putina empatie si pentru pietoni. Ganditi-va ca stricati ziua/seara/dimineata cuiva. Si pentru cei care tin cont o sa le multumesc anticipat pentru asta. In seara asta m-am speriat putin si am tresarit cateva minute. Eram in RATB si mi-au fugit ochii pe banda care anunta statiile si am vazut brusc cuvantul inchisoare. Si mi-am spus in sinea mea: Chiar se pedepseste cu inchisoarea daca comiti ilegalitatea de a circula fara bilet? E chiar asa de grav?. Si instantaneu mi-am facut in minte un scenariu de groaza: penitenciare pline cu elevi, batrani si copii, printre care si eu, pentru ca au circulat fara bilet si au fost prinsi. Tot filmul meu de groaza s-a spulberat cand am vazut continuarea: Votul ilegal se pedepseste cu inchisoarea. Inca e in regula, se poate circula si fara bilet si daca esti o persoana atletica poate scapi si de amenda. Cat despre inchisoare pentru vot ilegal e cu alta poveste. Una amuzanta din punctul meu de vedere. Cum asa? Pai ati vazut voi pe cineva inchis pentru asta?:)) Atunci chiar ca ar fi pline inchisorile din Romania.

Un comentariu:

alex.dumitrascu spunea...

Mesajul ala e difuzat pe RATB ca sa nu te apuci cumva sa votezi in autobuz.