vineri, 1 mai 2009

Brain surgery


Stiam de multa vreme ca creierul uman e complex. Insa al meu de ceva timp are momente cand functioneaza in sens invers. Eu spun NU el spune DA si uite asa povestea asta continua de cateva saptamani. Si deja incepe sa ma supere la modul cel mai serios. Cand e NU...NU sa ramana....si cand e DA....DA sa ramana. Si uite ca am ajuns si in luna mai...dar eu de ieri ma gandeam cu tristete ca in 2010 prima zi din mai va fi intr-o sambata. Ce trist! Si totusi gandesc in perspectiva, pierd o zi de somn si stat aiurea, asta daca mai traiesc pana atunci.

Peter Pan vroia sa ma ia la mare ieri. Era pregatita cu multe bagaje, gaseam si eu ceva pe acolo. Peter Pan sper ca te-ai distrat bine pentru ca aveai nevoie de asta. Sa nu uiti sa te gandesti si la mine cand stai intinsa pe plaja in Vama si visezi la ale tale.

Niciun comentariu: