miercuri, 29 aprilie 2009

"Oaia neagra" a familiei


In sfarsit am aflat si eu oficial de ce sunt "oaia neagra" a familiei, sau ma rog "ursul negru al familiei". Cica sansele ca al doilea nascut al familiei sa devina un rebel sunt foarte mari.

"Al doilea nascut la parinti are toate sansele sa se transforme intr-un adult rebel, in comparatie cu fratele/sora mai mare, mult mai conservator.

Un studiu realizat in cooperare de cercetatorii de la Universitatea din Pennsylvania, de la Universitatea Manoa din Hawaii si de la Universitatea Purdue, publicat in jurnalul Child Development, a confirmat banuielile ca primul nascut, de obicei, se conformeaza, in timp ce al doilea este rebelul familiei".

Deci nu trebuie sa imi mai fac atat de multe procese de constiinta. Se pare ca asa stau lucrurile si nu am venit eu acum sa le schimb ordinea fireasca. Si daca mai pun la socoteala ca am fost o "greseala" cred ca am toate scuzele de rigoare ca sa devin cel mai controversat membru al familiei.

8 comentarii:

Doru spunea...

Multumesc pe aceasta cale cercetatorilor americani care s-au gandit sa faca acest studiu si tie ca l-ai adus la cunostinta aici :)....acum inteleg de ce am dispute cu al meu "big brother" aproape de fiecare data cand avem o conversatie mai lunga...

Irina Ursu spunea...

Hello Doru. Poate infiintam clubul fratilor mai mici. Ce zici?

Doru spunea...

Eu sunt pentru. Cand dam drumul? :D

Irina Ursu spunea...

Trebuie sa stabilim detaliile...asa ca gandeste-te la un plan de bataie pe termen lung!:P

Doru spunea...

Deci tu cu ideea, eu cu planul! Hmm...nu mai bine ne intalnim si facem asta impreuna? Stii tu, doua minti, mai bune decat una... :D

Doru spunea...

Pai o combinatie de cativa factori dintre care cel financiar a jucat un rol decisiv, m-a facut sa dau "pas" anul asta...

PS: check mail :)

Doru spunea...

Hei...desi ti-am trimis de ieri mail, abia acum mi-a venit reply automat cum ca nu a putut trimite mesajul. :(

"Hi. This is the qmail-send program at yahoo.com.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out."

Alta adresa?

Doru spunea...

sper ca a ajuns de data asta...:)