marți, 28 aprilie 2009

Cum a rasplatit Basescu loialitatea Elenei Udrea?



"Da, in politica se poarta sa fii in toate luntrile in care se poate ca sa te asiguri intotdeuna ca, atunci cand se intampla ceva, ai un refugiu. Unul dintre principiile dupa care m-am ghidat in viata si in politica este loialitatea. Eu am intrat in politica fara sa am o imagine despre liderii politici. Dar intotdeuna trebuie sa crezi in cineva.

Eu am crezut in Traian Basescu ca om politic, si ca presedinte si ca primar. Si am fost loiala, indiferent care au fost costurile de imagine pentru mine - fiindca am fost deseori atacata pentru acest lucru. Am ramas loiala proiectelor presedintelui. Cred ca Traian Basescu va mai fi presedinte pentru inca cinci ani si este un presedinte care va marca profund istoria Romaniei. Sunt si presedinti care au trecut prin istorie lasand doar urme vagi".

Declaratia de mai sus este o parte din interviul acordat de Elena Udrea revistei One, numarul din mai. Si se pare ca presedintele i-a rasplatit loialitatea cu un fotoliu ministerial. Pare un schimb echitabil. Nu-i asa?

Niciun comentariu: