miercuri, 18 iunie 2008

Impresii la cald!


Nu ma pot abtine. Pana si eu simt nevoia sa scriu despre meciul Romania - Olanda. Nu stiu daca doua luni petrecute intr-o redactie de sport imi dau dreptul sa comentez meciul dar tot o voi face.

Nu o sa comentez din punct de vedere tehnic sau alte chestii specifice unui redactor de sport, insa, voi spune tot ce m-a durut pe mine.

Tricolorii nostri au jucat prost astazi. Am ratat sau mai bine zis nu prea am avut multe ocazii marcante care sa ne faca sa vibram in fata televizoarelor. Pana si olandezii s-au chinuit enorm sa rateze ca poate, poate, poate se va indura Mutu sau Niculae sa trimita o minge la ei in poarta.

Replicile rasuflate gen "am fost obositi, am cedat psihic dupa ce am aflat rezultatul de la Italia Franta" nu sunt scuze.

Nu au stiut sa se mobilizeze, sa se monteze si sa joace cu adevarat asa cum ne-am asteptat noi toti, suporterii din Romania.
Si totusi ca sa nu fiu atat de acida, felicitari echipei nationale ca a ajuns si pana aici. Poate in urmatorii 20 de anii se vor naste si fotbalistii motivati in Romania.


Un comentariu:

Anonim spunea...

Hai dom`le, cum nu e scuza ca erau obositi, nu s-a vazut destul de clar cat de obositi si terminati erau? Auzi acolo, s-a suparat Piturca pe Marica ca nu s-a incalzit nu stiu cum si nu l-a mai bagat si l-a bagat pe Petre (cea ce e un lucru bun)dar nu in locul lui Banel cum trebuia inca de la inceputul meciului!
Asta, hai nu fi suparata, iesim la un suc dupa munca si ne trece :)