luni, 16 iunie 2008

Despre alegeri si incompetenti!


Am avut impresia ca in satele mici nu se intampla lucruri importante, orasul reprezinta pulsul. Dar lucrurile s-au dovedit a fi diferite.


O scurta vizita acasa a fost suficienta sa imi rastoarne teoria enuntata mai sus. Jocurile politice sunt de amploare peste tot in Romania. Turul II al alegerilor locale s-a dovedit a fi o cursa pe viata si pe moarte si in comuna mea, Fundu Moldovei (stiu ca o sa va distreze, imi asum riscul).


Candidatul PNL si PSD au fost cei care s-au infruntat duminica. In jurul lor s-au format doua tabere destul de puternice. Am fost uimita sa descopar ce pareri politice aprinse au unele persoane la care nici nu m-as fi gandit.


Din pacate pentru cei de acolo oamenii care au candidat poarta in spatele lor niste consilieri incompetenti. Exista si persoane care merita tot respectul dar nu ele au castigat.


Cand am fost sa o duc pe mama la vot toti consilieri erau la usa si asteptau rezultatele finale. Toata lumea s-a oferit sa o intrebe de sanatate desi in mod curent nimeni nu da doi bani pe parerea ta.


Poate ar fi bine sa organizam alegeri locale in fiecare an. De ce? Oamenii dornici de putere ar face mai multe lucruri doar de dragul de a castiga potul cel mare. Stiu ca campania electorala nu a fost lipsita de violente dar pe de o parte ea a adus si lucruri bune.


Unii dintre primarii care au candidat din nou au facut lucruri uimitoare pe ultima suta de metri, cam tot ce nu au facut in patru ani de zile.


Si daca va intrebati cine a castigat primaria la Fundu Moldovei va anunt ca este vorba de PNL. Nu am nimic cu nimeni dar imi pare rau ca se vor instala in functiile de consilieri niste persoane care nu au habar ce este bunul simt, civilizatia si o doza buna de cunoastere. Banul si nepotismul inca dicteaza in Romania. Din pacate!


Cert este faptul ca saptamana asta se anunta a fi una agitata. Meciul Romaniei de marti seara ne da deja ceva emotii. Dar pana la meci ne vedem de rezultatele electorale.


Vorba celebra a lui Mircea Badea :"Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!"

Niciun comentariu: