duminică, 11 mai 2008

Calatorind in lumea larga!


Lumea a fost facuta pentru noi. Lucrurile s-au complicat putin la turnul Babel si asa oamenii s-au imprastiat pe toata suprafata Pamantului.
Astazi poti sa te bucuri de locuri diferite, oameni diferitii si culturi care nu se aseamana deloc cu a ta!
Pot sa spun ca sunt norocoasa. De la 12 ani am vizitat multe locuri. A fost ceva nou pentru mine si fascinant.
Primul contact cu "afara" a fost ca nasterea. Lumina, figuri noi, aer, totul era diferit.
Am nenumarate amintiri si povestiri de peste tot unde am fost. Germania, Belgia, Olanda, Italia, Sardinia, Franta, Cehia, Slovacia, Croatia, Serbia, Slovenia, Ungaria, Ucraina, Polonia, Spania si intr-un final Anglia.
Impresiile au ramas puternice de fiecare data si am intalnit peste tot oamenii minunati. Am intalnit si oamenii care ma intrebau daca tatal meu este iubitul meu. Fiecare are parerea lui dar pot sa spun ca depinde de fiecare dintre noi cum va fi privit de ceilalti.
Anglia - Londra un oras minunat. O multime pestrita ti se perinda in fata ochilor si totusi fetele lor arata un calm si o senintate rar intalnita in Romania.
E minunat sa mergi, sa vezi, sa gusti, sa simti si totusi intr-un final astepti sa ajungi acasa!

Niciun comentariu: