joi, 15 mai 2008

Rutina zilnica!


Nu am avut timp ieri sa scriu desi m-am gandit la asta! Ce am mai observat zilele astea? Pai m-am distrat de mesajul electoral promovat de candidatul PNG sector 2 care suna asa: "Gigi Becali: Eu garantez pentru el!" .... Recunosc ca si-a gasit omul potrivit, la locul potrivit! Becali nu are nici o pata - poate garanta pentru toata lumea. Valiza aia de bani e o pura speculatie, nimic suspect!

Printre altele am avut multe senzatii deja vu - de genul - eu sunt cel mai bun - sa moara contracandidatul ca e de rahat - eu am facut si am si aceste lucruri ma recomanda....! Astea sunt declaratiile date de Oprescu si Blaga!

Noroc ca sunt sceptica ca altfel as fi confuza! Cine o fi cel mai bun?

Si din seria...ce mai spun altii prin autobuze sau alte locuri prin care te nimeresti si tu...doi pensionari..."El: Cati ani ai de cand esti la pensie? Ea: 15!! El: Iti urez inca 100 de ani de pensie de acum incolo!"

Personal eu nu as vrea sa primesc o asemenea urare...ar insemna sa traiesc prea mult si cred ca m-as plictisi!

Daca vreti sa stiti ce promite Blaga sau Oprescu intrati pe ziare.com si veti vedea ce au declarat acestia! Informatiile sunt verificate de urechile mele ...insa credibilitatea si sinceritatea din ele nu cred ca le poate verifica nimeni! Depinde de voi ce alegeti!

Niciun comentariu: