vineri, 24 noiembrie 2017

Cum să ai succes în ONLINE!

Se discută foarte des despre echilibrul dintre viața online și offline. Cu argumente pro și contra. Realitatea este că o parte importantă a vieții noastre este integrată în online. Prin prisma activității de zi cu zi mă gândesc mult cum se poate integra autenticitatea din offline în mediul online.

Întrebări la care încearcă să răspundă mai multe persoane care lucrează în acest sector. Am participat joi, 23 noiembrie, la Future of Media  - Cretive Digital Communication.

S-a vorbit despre New and Old Challenges for Marketers, Major Trends with big impact in marketing World, Behind the scenes of Highly Creative Digital Campaigns, How to run a succesful influencer marketing campaign.

Am auzit lucruri interesante și am apreciat idei foarte mișto care au fost puse în practică. Așa că mi-am permis, pe baza observațiilor și a experienței acumulate în acest domeniu, să trag niște concluzii:

1) Nu vom avea succes în mediul online, în ceea ce privește promovarea unui produs/persoane, dacă nu trăim offline.

2) Poveștile sunt esențiale. (Nu cele fabricate, ci cele pe care le trăim și le prezentăm prin filtrul experienței noastre).

3) Din poveste se naște emoția. Ne dorim asta și nu cred că se va schimba prea curând. Este o nevoie de bază a ființei umane. Asta îmi dă speranța că nu o să ne robotizăm și acele scenarii (alarmiste din punctul meu de vedere) că o să trăim într-o lume de roboți nu mi se mai par aplicabile ”mâine”.

4) Să ne raportăm la oameni, nu la bule. Viața e și dincolo de cercul nostru. Să nu fim ”pretentious prick” - ”Everybody has a story”.

5) Autenticitate. Onestitate. Și un set de valori. Aparent clișee, dar necesitatea lor de a fi aplicate pare mai esențială ca oricând.

Ca să spun așa, concluzia concluziilor: Trăiește! Să nu îți fie teamă! Nu poți păcăli la nesfârșit online-ul, dacă nu experimentezi viața reală.

Niciun comentariu: