marți, 15 februarie 2011

Rutina

Stiti ca panica se propaga repede. Acum traiesc fix ca in povestea cu drobul de sare: daca imi pica in cap... Gripa a inceput sa faca ravagii, dar eu mereu ma cred mai tare decat ea. Numai ca ai mei parinti, grijulii si panicosi, m-au alertat in seara asta. Ce e drept nici vocea mea obosita nu i-a calmat. Asa ca in 10 minute mi-au dat 20 de sfaturi pe putin, iar in rest panica. Daca vine gripa peste mine? Greu de anticipat:)). In rest, rutina, ca sa spun asa. De dimineata m-am intrebat daca nu m-am trezit cu un alt premier. Cica nu. Eu ce am mai facut? Pai interviul asta Ce-si doreste Baconschi pentru PD-L si pentru Romania si pregatesc un altul, asa ca pentru femei. Detalii aici Inca mai exista Fat Frumos?!?!.

5 comentarii:

Anonim spunea...

In privinta gripei, eu , de exemplu, nu m-am vaccinat niciodata. Dl. Bojor care e o somitate in lumea medicala, spunea intr-un interviu ca vaccinurile de orice fel trebuie administrate numai in copilarie.

Altfel, uneori pot face mai mult rau decat bine.

Probabil stii si tu ca toata reclama care se face vaccinurilor are doar scopul ca firmele producatoare sa faca profit.

Irina Ursu spunea...

@Anonim Nu mi-am facut vaccin de vreo doi ani:)) Deci nu imi fac griji:)) Ma bazez ca apa o sa ma salveze:))

Anonim spunea...

Irina , alarma pe Pandoras la interviul de azi! La intrebarea nr. 3 corecteaza, te rog: Exista si alti factori CARE AR...

Irina Ursu spunea...

@Anonim Multumesc din nou pentru ajutor! Mi-a scapat:D

Anonim spunea...

Mi-am dat seama, te-ai grabit...