marți, 1 iunie 2010

De ce a fost instituita ziua asta?


Paradoxul societatii in care retelele sociale sunt un mare succes e ca oamenii se tem de intimitate, iar uneori se tem unii de altii. Si pentru ca au aceasta frica nedefinita spun multe, dar adevarul gol golut mai niciodata, din spatele unor conturi de twitter, facebook si altele. Poate de aia falsa putere pe care crezi ca o obtii in singuratate o sa se sparga ca o bula de sapun. Atunci o sa iti aduci aminte de copilarie, de inocenta si de faptul ca increderea in cei din jurul tau nu iti lipsea niciodata. Acum la un sfert de secol de viata pot sa spun ca ziua de 1 iunie imi face un dor nebun de vremurile in care nu stiam ce inseamna maturitatea. Imi placea la nebunie sa ma joc in toate baltile lasate de ploaie, sa alerg desculta prin iarba, sa inot, sa merg cu bicicleta, sa caut pesteri si multe altele. Acum nu pot sa alerg desculta prin ploaie ca mi-e frica ca cineva poate a aruncat vreun ac dubios pe asfalt, nu pot sa merg cu bicicleta ca nu am loc unde sa o depozitez, pesteri nu mai gasesc in Bucuresti. Nu stiu daca imi permit de multe sa fiu copilaroasa pentru ca am impresia ca am si uitat cum se face. Dar din cand in cand imi reamintesc. Poate de aia ziua de 1 iunie e pentru copii, dar si pentru mine.

Niciun comentariu: