duminică, 30 mai 2010

Despre seriale si dependenta

In urma cu un an scriam despre cum viata bate filmul cam asa: Filmele au succes pentru simplul fapt ca oamenii vad acolo lucruri pe care le-ar placea sa li se intample si in viata lor. Azi revin asupra temei pentru ca Mika si Toma vor sa stie cu ce seriale imi pierd eu vremea. Cum au atins un punct sensibil, asa cum marturiseam public, prin 2008, ca sunt dependenta de unele seriale. De-a lungul timpului am avut mai multe, dar pe lista celor celebre as mentiona Prison Break, Lost, Grey's Anatomy, Doctor House, Criminal Minds, Private Practice, Californication, Gossip Girl si Desperate Housewives.

Si acum sa spun cateva cuvinte despre fiecare serial in parte.
Prison Break: In afara de faptul ca am fost si eu fana lui Michael trec mai departe si nu pot sa nu apreciez devotamentul extraordinar pe care il are fata de fratele sau. In primul rand a avut incredere in el, iar pentru a-l salva a facut aproape orice. Adica e un fel de basm modern.
Lost: Nici nu mai stiu cum am inceput sa ma uit la el, dar mai tarziu asteptam cu nerabdare sa apara un serial nou. Era pe genul: Sa apesi butonul ca sa nu sara insula in aer. Dar prea tarziu s-au intrebat cu totii daca e pe bune chestia. Cam asa si eu, dupa sase sezoane ma intreb de ce m-am uitat la el?
Grey's Anatomy: Pur si simplu nu prea are ce sa nu iti placa la serialul asta. Imi place in mod special partea de inceput in care se face intro-ul ala despre lucruri din viata.
Doctor House: Pentru ca e genial House. Poti sa ai o zi a naibii de proasta, dar daca te uiti la un episod nu poti sa nu razi.
Criminal Minds: Un serial preferat pentru ca este foarte bine realizat. Desi uneori te duci la culcare cu inima trista pentru ca iti dai seama cati oameni rai sunt pe lumea asta.
Private Practice: Uneori nu conteaza ca esti faimos, celebru si bogat pentru ca viata tot de rahat e.
Californication: Din serialul asta am invatat ca nu se aplica mai nimic in viata reala, uneori:)).
Gossip Girl: Imi aduce aminte de liceu. Bine, hai sa spunem ca nu sunt multe asemanari ca la mine nu erau atat de multi bogatasi:)).
Desperate Housewives: Daca aud vreun barbat ca spune ca e serial de femei tin sa le spun ca nu e adevarat. E vorba despre viata de familie.



Si cum marturisirile se fac in bloc pe blog leapsa merge mai departe la Lilla, Mada, Anca si Ovidiu.

2 comentarii:

madalina ionescu spunea...

Dacă e vorba de mine... atunci trebuie să-ţi spun că Mika mi-a dat aceeaşi leapşă în postarea în care ţi-o da şi ţie, iar la acea postare i-am şi răspuns...

Irina Ursu spunea...

@Mada Normal ca pentru tine. Dar nu e bai, desi eu am pierdut postul cu raspunsul pentru Mika. Te pup