vineri, 5 martie 2010

Din nou e vineri

Desi nu ma gandeam ca si saptamana asta o sa fie un semi maraton asa s-a dovedit a fi, drept urmare nu am reusit nici sa am grija de blog, asa cum fac eu de obicei. In alta ordine de idei pot sa spun ca marti am fost la Radio Lynx impreuna cu Andi Tutescu, Diana Stoleru si Anca Dorombach am participat la emisiunea "Trei ceasuri grele", mai exact episodul trei din seria care a fost sustinuta pentru #draduta. Romania save ITself sau mai precis cum se implica politicieni in viata unor persoane care au ajuns la limita. Emisiunea poate fi ascultata, iar parerile suplimentare sunt acceptate si asteptate as putea spune. Si dupa aia zilele au trecut fara sa realizez, dar pot sa spun ca m-am trezit ca azi e vineri. Si aseara zana Oana mi-a trimis sms sa ma anunte ca se naste Vladut, cel de-al treilea membru al familiei Raduta, moment emotionant de altfel. Si cu ocazia asta ma alatur si eu gandurilor zanei Mika si mai adaug ca le multumesc tuturor celor care ne-au sustinut. Poate asa fiecare dintre noi o sa se simta mobilizat si o sa actioneze in dreptul lui ca lucrurile sa se schimbe. Si in tot acest iures azi am avut un moment in care am fost bulversata. Un miros de parfum simtit in RATB mi-a navalit simturile, inima si mintea pentru ca il voi asocia intotdeuna cu cineva drag mie.

Niciun comentariu: