miercuri, 30 decembrie 2009

Punte intre inceputul si sfarsitul lui 2009



Foto: Andreea Paul (Vass)

In urma cu un an am facut o incercare timida de a face un top al politicienilor bine imbracati din Romania. Concluzia suna cam asa "Umberto Eco spunea ca: "hainele sunt artificii semiotice, cu alte cuvinte, mecanisme de comunicare", lucru de care politicieni trebuie sa se foloseasca foarte des. Din acest motiv credem ca oamenii care au functii importante trebuie sa se imbrace pe masura". Inca sunt de acord cu asta si daca sunteti curiosi cine era in top uite aici. Anul asta a fost randul fetelor. Nu am ales pe criterii politice ci doar vestimentare. Cu toate astea vreau sa le multumesc celor cinci care au avut amabilitatea sa imi raspunda la telefon si imi raspunda la trei intrebari scurte, iar lui Andreea Vass si Cristinei Pocora vreau sa le urez sa fie mamici sanatoase si fericite. Am fost surprinsa sa aflu ca mi-au spus mie si implicit tuturor celor care citesc articolul ca vor avea un copil, dar uite ca mi se mai intampla si surprize. Topul politicienelor cele mai bine imbracate de la noi il puteti consulta aici. Si uite asa am facut o punte intre inceput si sfarsit de 2009. Retrospectiva aia lunga o sa o fac doar eu si cu mine.

Niciun comentariu: