marți, 29 decembrie 2009

Mi-e dor de fluturi


Mi-e dor de fluturi, de fluturi in stomac. Mi-e dor ca din zbaterea lor de aripi inima sa se opreasca, iar corpul sa intre in propria gravitatie interna. Mi-e dor ca datorita lor timpul sa se comprime, sa capate nuante pe care nici cu cele mai mari dioptrii nu le-ai vedea, iar ameteala sa treaca doar atunci cand zborul lor atinge zenitul. Mi-e dor de fluturi, de fluturi in stomac, de frumusetea lor orbitoare care te face sa visezi, sa stai treaz noaptea si sa respiri cat pentru un an intr-o singura secunda. Mi-e dor de fluturi, de fluturi in stomac, pentru ca ultimele exemplare cu care m-am intovarasit si-au gasit sfarsitul atunci cand o mana grea le-a luat stralucirea de pe aripi si au murit.

2 comentarii:

A.Dragos spunea...

Clipele astea nu se uita niciodata, sunt clipele care deschid sufletul omului.


La multi ani si un an nou fericit iti doresc !

Anonim spunea...

superb textul..chiar foarte dragutz!