marți, 17 noiembrie 2009

Cum sa fii vedeta saptamanii


Recunosc ca nu prea sunt la curent cu high life-ul pseudo vedetelor din Romania, dar ma tine la curent o anumita domnisoara care tot trimite comunicate. Si sunt formulari pompoase: super vedete, super petreceri in cluburi de fite. Adica cred ca sunt de fite, nici la asta nu ma pricep. Cateva exemple din ultimul, ca sa nu ma mir doar eu, "Iubita lui Marica iese la rampa mai sexy ca niciodata!". Cred ca stiu vag cine este individul asta, dar iubita lui cred ca imi scapa. Eu ieri am aflat ca are una noua:)) Eu pe iubita lui o stiam inca cu odrasla vitrega a lui Udrea. Mica lumea asta, se combina beizadelele cu vedetele astea din televiziune, deci presa si politica se pare ca merg mana in mana:)).

"Club ... va invita aflati ce se poarta in aceasta iarna in materie de desuuri si lenjerie intima feminina.... (aici e partea cea mai interesanta:)) Finalul colectiei va fi punctat de vedeta saptamanii din showbizz, prospata iubita a lui Ciprian Marica, Ilinca Vandici. Auzi domle Vandici e "prospata" lui Marica. Si se pare ca am aflat in seara asta ca la noi exista si notiunea de vedete ale saptamanii. Oare cand o sa am chef sa devin si eu vedeta saptamanii o sa am nevoie de unu ca Marica?:)) Stiam eu ca imi scapa ceva:)) Important e ca am aflat ce:)))! Si pana una alta tic tac - tic tac - inca cateva zile pana la alegeri. Sper sa nu fie criza si isteria de azi duminica ca albesc total.

Niciun comentariu: