luni, 6 aprilie 2009

Eu si accidentele


Nu stiu daca eu am lipici la accidente minore sau ele se lipesc de mine, cert e ca am parte de chestii de genul asta. Vineri am avut un nou incident din seria: doar Urs are parte de ele. Grabindu-ma sa ma intalnesc cu cineva am trecut si pe la Vodafone sa imi incarc cartela, dar tipa nu a auzit bine numarul. In autobuz am realizat ca ceva nu e in ordine, normal ca incarcase la un alt numar. Criza instant de nervi, dar nu aveam ce sa fac....am facut un cadou unei persoane din tara asta. Partea interesanta e ca a fost un tip dragut si in cursul zilei de sambata mi-a inapoiat banii. Eu il rugasem de vineri sa ii inapoieze. Apreciez enorm gestul acelui tip. Si totusi a fost haios. Cand i-am multumit pentru gestul facut si i-am spus ca sunt din Bucuresti a reusit doar sa spuna: Ioiii....!!! O fi fost de bine? Nu as crede. Inca o data tin sa multumesc ( ca la Oscar) ca mi-am primit banii inapoi. Un asemenea gest pe o criza ca asta este ceva rar. De aia am tinut sa il mentionez.

2 comentarii:

Doru spunea...

Ma gandesc daca si faptul ca mi-a luat un pic mai mult decat trebuia sa te recunosc azi, se poate incadra la categoria asta :(...fapt pentru care imi cer din nou mii de scuze.

PS: mi-a placut ce am citit pana acum :)

Irina Ursu spunea...

Nu e cazul sa iti ceri scuze, se spune ca te imbogatesti daca nu te recunoaste cineva. Ma bucur ca ti-a placut ce ai citit si te mai astept in vizita pe aici.