sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Secrete de campanie si viata de noapte


Mi-am imaginat ca in campania electorala lucrurile nu se desfasoara corect. Eram aseara intr-un grup nou, stiam doar cateva persoane. Era weekend, deci se pregatea lumea de petrecere. Si o tipa a inceput sa povesteasca de vremea cand lucra pentru Marian Vanghelie in campanie de la locale. Bingo am spus. Uite ca mai aflu si eu ceva in plus. Si am aflat ca lucrurile au fost scaldate, asa cum ii sta bine unui primar de Bucuresti, in sectorul cinci. Intr-un exces de recunostinta, dupa ce a iesit invingator le-a multumit celor care l-au ajutat. Filosofia lui de viata sta in felul urmator: Daca vine unul la mine la Primarie si imi spune "Imi bag p... in gura ta!", eu ii raspuns inapoi si ii spun:"Eu mi-o bag si mai tare in gura ta". Deci aveti grija cu ce doleante va duceti la primarul care este, ca nu se stie ce o sa primiti la schimb!!! Si o ultima barfa, Andrei Hrebenciuc era singur aseara prin club. Adica cu prieteni, dar nu avea iubita. O suferi inca dupa Elena? Cu siguranta o sa aflam de la Cancan saptamana asta cum mai stau lucrurile. Pana una alta am descoperit ca am niste necunoscuti in colegiul meu. Am auzit doar de Cornelia Cazacu si nu m-a impresionat cu nimic. Deci eu cu cine votez? Eterna problema. Probabil o sa fie un vot in alb, ca tot se poate si la noi vota in acest mod.

Niciun comentariu: