luni, 21 noiembrie 2011

Ca de luni

La mine saptamana a inceput de ieri, dar parca si ziua asta a fost destul de aglomerata. In continuare incerc sa imi conving colegii ca e in ordine cand vorbesc de una singura, dar cum nu am reusit azi le-am declarat raspicat ca ma conversez cu mouse-ul din dotare:)). Dar sa stiti ca din principiu sunt oki, doar o chestie micuta de cativa milimetri obtureaza creierul. In orice caz cum ar spune prietenii: detalii! Nu va cer clementa, pentru ca mie una mi se pare normal sa spun cu voce tare "tortionarului", care are tupeul mie sa imi spuna ca voturile vor fi "libere" ca doar nu suntem in Evul Mediu, sa se "duca in bezna". Ca asa imi eliberez mintea ca sa pot sa "gust" altele. De exemplu, Bundaru nu vrea tentatii! Perfect, asa imi ramane mie ciocolata pe care a ascuns-o! Costin scrie in "pilde" pe Refresh, deci pana la urma se incadreaza perfect in sloganul: romanii sunt intelepti! Pentru ca pildele sunt greu de "impachetat". Si mergand mai departe, Portase mai mult "maraie" - e in luna "orbului" si uneori (Portase sper sa intelegi gluma:P) in noaptea cutitelor lungi. Dar toate trec. Si ca o concluzie, nu ca cred eu in superstitii, dar ma intreb ce inseamna oare cand intr-o singura ora iti sar in drum doua pisici negre?:))

3 comentarii:

Anca spunea...

Da, nu mai vreau tentatii! I-am facut cadou vecinei mele tone de ciocolata! :)))

Irina Ursu spunea...

@Anca Vecinei???!!! Deci pana la urma eu ce reprezint pentru tine??? M-ai ranit de moarte! Divortam!

Portase spunea...

cum zice un clasic în viaţă: i'll be back :))