joi, 29 septembrie 2011

Ce-mi doresc eu mie...

As vrea sa am tot timpul ceva inteligent de scris sau de spus. Contrar asteptarilor am inceput sa vorbesc din ce in ce mai putin. Pentru ca toate ideile mi se inghesuie si amesteca in creier. Sper totusi ca asta e semn de intelepciune, nu ca devin ursuza. Acum apreciez mai mult momentele de zen, momentele in care stau la povesti cu ai mei si cu cei care imi sunt prieteni, putini, dar extraordinari. M-am gandit mult in ultimul timp la provocarea pe care mi-a lansat-o Ionut. Cateva dorinte ciudate....hmmm... Prima care mi-a venit in minte: Sa fac lucrurile care imi sunt incredintate perfect in asa fel incat nimeni sa nu poata sa imi reproseze nimic.

Sa nu ma mai minunez cand oamenii duc la bun sfarsit lucrurile pe care mi le promit si sunt draguti, fara sa urmareasca un interes.

Sa reusesc sa fac interviurile pe care le am "in agenda" si sa fie super materiale.

Sa cred mai mult, ca sa pot muta muntii...



Sa am mai multe dimineti insorite, cu arome dragi mie si muzica misto de trezire.

Sa am mai multe weekenduri in care sa ma "ingrop" in seriale si filme.

Sa pot vorbi fluent si scrie la perfectie engleza si germana.

Si alte dorinte, mult prea intime, pe care le pastrez doar pentru mine.

Niciun comentariu: