marți, 2 august 2011

La multi ani! - pentru cea mai buna sora din lume!

Doar conturul fetei ne da de gol si numele. In rest suntem doi poli opusi, care au parinti comuni, doar ca ea este plusul. Daca eu sunt zapacita, ea este cea calculata, care si-a luat in serios rolul de a-mi fi o a doua mama. Carmen imi este cea mai buna prietena si cea care are grija sa imi spuna ca atunci cand cred ca lumea imi fuge de sub picioare ea va fi mereu acolo sa ma tina de mana, sa nu cad in prapastie. Este cea mai minunata sora din lume, iar azi, de ziua ei, as vrea sa stie toata lumea cat de norocoasa sunt ca o am langa mine. De obicei descurca pentru mine, si pentru cei pe care ii iubeste, imposibilul. Fara ajutorul ei nu as fi facut multe lucruri in viata si nu as fi trecut peste multe probleme, iar asta spune totul despre ea. Sper ca viata ii va oferi anul acesta ce isi doreste, iar dorintele secrete i se vor transforma in realitate. La multi ani sora mea scumpa si draga! Te iubesc mult de tot!!!!

3 comentarii:

iYli spunea...

La multi ani cu sanatate si sa fiti amandoua fericite!

fanel spunea...

La Multi Ani si de la mine!

Irina Ursu spunea...

@iYli Multumim!!!

@Fanel O sa ii transmit!