joi, 25 martie 2010

Varianta scurta la"Femeile sunt de pe Venus si barbatii de pe Marte"


Recunosc ca ii admir pe cei care reusesc sa fie amuzanti in scris. De asemenea imi plac si cei care au talentul sa abordeze diferit lucrurile fata de asteptarile pe care le am. Saptamana trecuta scriam pe Ziare.com ca epoca femeilor androgine s-a sfarsit. Adica acum e oki sa fii mai plinuta si te poti mandri daca ai un decolteu impunator. Si nu spun eu asta, ci designerii. Dar nu am facut si alte cercetari pe aceasta tema. Poate pentru ca de mine se spune ca e recomandat sa port greutati suplimentare cand bate vantul. Insa abordarea facuta de Valentin Gros pe Daily Business mi se pare savuroasa. Ce inseamna sa ai un spirit practic de barbat. Eu una as fi spus ca revin formele ca sa nu fie ranite sentimentele femeilor care s-au chinuit destul cu diete, dar au esuat. Asta este inca o dovada a faptului ca femeile si barbatii vad lucrurile diferit. Dar asta nu inseamna ca se contrazic. Din contra, as spune ca se completeaza cele doua puncte de vedere.

O alta parere de-a mea pe acest subiect: S-a intors moda pentru grasute.

Niciun comentariu: