miercuri, 31 martie 2010

Ultimele pregatiri


Am impresia ca astazi este joi. Poate pentru ca sunt pe ultima suta de metri cu pregatirile pentru plecat acasa la ai mei. Si cand spun pregatiri ma refer la strans toate cutiile si borcanele goale care sa fie umplute si readuse la Bucuresti. Dar nu cred ca sunt singura care fac asta, deci nu am mustrari de constiinta. Sper sa am timp sa ma odihnesc putin, dar e putin probabil. In genere eu nu ma omor deloc, dar deloc, dupa aceste sarbatori. Oricum nu se intampla nimic spectaculos, dar toata lumea isi consuma energia ca si cum ar fi asa. Prefer intalnirile fara un scop anume, doar de dragul de a povesti si a ne simti bine. Dar asta e doar parerea mea. Printre altele am inceput sa ma bucur de ora de vara pentru ca imi dau seama ca mai vad si eu lumea inconjuratoare pe lumina. Adica nu imi petrec toata ziua la birou, iar cand plec spre casa totul pare mai plin de viata. Aseara am fost la #lecturiurbane. Mi-a placut si sunt multi oameni care merita toate aplauzele pentru asta. Din cate am auzit de la ei se anunta proiecte de viitor interesante si indraznete. Si uite asa incepe sa se schimbe societatea. In pasi mici, dar siguri.

Niciun comentariu: