marți, 9 martie 2010

Cum sa te lupti cu ridurile

De ceva timp mi-am dezvoltat abilitatea de a dormi cu ochii deschisi. Si fac asta ca in ultimul timp simt ca nu reusesc sub nicio forma sa ma satur de somn. Ei bine exista si situatiile alea ciudate cand imi sare somnul exact cand imi propun sa ma culc cu gainile ca sa reusesc sa ma odihnesc. Ei bine, fix atunci am o energie debordanta si mai pierd vremea. Insa ma urasc cu pasiune dimineata cand suna alarma si imi dau seama ca trebuie sa o iau de la capat. Pe langa asta mai am si alte dileme existentiale. Am aflat recent ca trebuie sa dorm pe spate ca sa nu fac riduri de la perna. Pe langa gravitatie, trecerea timpului s-a mai adaugat si aceasta problema. Pentru mine e una de viata si de moarte ca nu pot sa dorm pe spate. Asa ca realizez ca din cauza stresului din subconstient ca ma aleg cu riduri de la perna nici nu ma odihnesc cum se cuvine. Asa ca am decis sa imi dezvolt abilitatea de a dormi cu ochii deschisi ca sa nu fac riduri. Si se mai spune ca nu e grea viata unei femei. Cine spune asta probabil doarme pe spate si nu are treaba cu gravitatia si ridurile.

2 comentarii:

Anonim spunea...

de ce nu incerci fara perna? :))

Irina Ursu spunea...

pai e si mai grav....iau forma modelului de pe saltea:))