duminică, 25 octombrie 2009

Tine-ma de mana si dispari cand adorm


Hai sa ne intelegem si sa facem pace, adica pana unde si pana cand o sa ne scoatem ochii pentru lucruri care nu merita discutate nici macar in vis? Si daca tot am facut intelegerea ce-ai zice sa ne punem cu capul pe perna si tinandu-ne de mana sa desenam imaginar pasari rapitoare. Pasari rapitoare o sa ma intrebi tu? Iar eu o sa iti raspund: Da, pasari rapitoare. Pentru ca ele sunt istete, agere si de cele mai multe ori obtin ceea ce isi doresc. Si chiar daca pare ca sunt nesuferite, ele fac asta doar pentru supravietuire. Sunt mult mai inteligente decat oamenii care au acelasi profil ca al rapitorilor, dar spre deosebire de animale, ei ataca oricand, pentru orice, doar ca sa isi satisfaca propriul interes. Si dupa ce am terminat de vorbit, de desenat, sa ne luam in brate si sa adormim cu misiunea stricta de a visa. Si visele noastre trebuie sa se lege, tu o parte, eu o parte. As prefera sa imi lasi mie finalul, macar de data asta sa pot sa decid si eu cand, cum si de ce actiunea care s-a petrecut poate influenta intr-un fel lumea. Partea ta de vis trebuie sa contina formulele si calcule matematice, doar stii ca la asta nu ma prea pricep. Mie sa imi ramana doar partea pe care trebuie sa o scriu si care este relevanta pentru istorie si pentru amintirea comuna. Tot tie as vrea sa iti las partea cu ratiunea, eu de obicei ma simt bine cu capul in nori, se vede mai putin mizeria de jos. Si cam atat iti cer. Dar as vrea cand ma trezesc sa nu mai fii acolo si daca se poate sa nu te mai intorci niciodata. Pentru ca stii si tu foarte bine ca de fapt noi nu ne putem intelege si nu putem face pace niciodata. Si in plus, tie ti-e frica de pasarile rapitoare, esti mai mult genul care adora puii de sera. Si daca tot ne-am inteles tine-ma de mana, inchide ochii si dispari cand eu adorm.

Niciun comentariu: