miercuri, 9 septembrie 2009

Azi e de fapt ieri


Starea nu poate fi limitata la cuvinte pentru ca ele delimiteaza doar un perimetru, iar ceea ce ar trebui sa fie un intreg se divizeaza in particule mici. Azi am ras. Am ras de laptopul meu "tunat" de la munca. Azi am fost draguta cu colegul de la IT si i-am spus ca am nevoie de ajutor, ca improvizatiile duc la accidente de munca. Nu m-a crezut si ma tem ca maine o sa fur pancarta cu "Atentie! Podea uda!" in momentul in care o sa se plimbe pe hol. Si atunci o sa isi dea seama ca cele mai multe accidente se intampla la locul de munca. Si daca mergi pe firul logic al anchetei, Lion e de vina. Azi a fost de fapt ieri, dar eu inca traiesc in acel azi continuu. Asa ca azi e ieri, dar de fapt ieri a devenit azi si gata.

P.S. E o gluma, nu o sa fac nimic, colegul de la IT s-a speriat azi. E oki, nu sunt violenta.

Niciun comentariu: