miercuri, 15 iulie 2009

Despre Paris Hilton de Romania si altii

Foto: Reuters

Dupa mai multe zile cand am fost intr-un du-te vino permanent, azi am reusit sa ma debarasez si sa am o mica pauza pe seara. S-au intamplat atat de multe, dar acum par vechi. Ca sa o iau in ordine, luni a fost PNL, adica lansarea programului prezidential. Toata lumea l-a criticat pe saracu ca a fost anost si lipsit de entuziasm. Stiti de ce? Ii bateau reflectoarele in ochi. Cand am fost eu sa fac proba nu vedeam nimic, ma mira ca nu si-a pus ochelarii de soare. Foarte nasol pozitionate reflectoarele, era ca si cum te-ai fi uitat la soare. In conditiile astea cred si eu ca iti piere entuziasmul. Si totusi veteranii din partid au retinut ideea centrala. A venit la sfarsitul discursului un domn care mi-a spus asa hotarat: Domnisoara ati retinut ca ne-a spus sa ne trezim. Asta este important. Ati notat, da!?". Mi-e greu sa cred ca la varsta lui mai are sanse reale sa se trezeasca ceva in el, dar important e ca a retinut ideea. Marti a fost prima zi a celor trei (nu stiu cum sa ii numesc) in Parlamentul European. Pozele cu Elena Basescu sunt graitoare. Demisia lui Ridzi nu a mai fost o surpriza, iar azi continuarea serialului de ieri: Placinta. Si daca ma gandesc bine, tot pe cei care sunt in concediu ii invidiez. Stie ea cine...s-a trezit azi la zece:P.

Niciun comentariu: