marți, 2 iunie 2009

Ce a facut furtuna si pe strada mea




E nasol sa vezi cum se apropie furtuna si sa iti aduci aminte ca acasa ai lasat geamurile larg deschise la dormitor si balcon. Rezultatele dezastrului au fost pe masura. Si totusi fata de altii eu chiar am "iesit" bine. Un magazin "Nufarul" de la intersectia Turda cu 1 Mai avea peretele de sticla smuls, iar geamul era spart. Noroc ca proprietarii au sosit la timp ca altfel marfa nu o mai gaseau. Si pe Banu Manta era plin de crengi rupte. Si in apropierea blocului meu erau sfasiati mai multi copaci. A fost suficient sa vina o mica furtuna ca sa strice cate ceva din "Verdele" Bucurestiului. Asta e proportia dezastrului ce am observat-o eu in scurtul drum spre casa, dar in rest ce s-o fi intamplat? Am descarcat si pozele, cam tarziu, dar na.

Niciun comentariu: