miercuri, 24 iunie 2009

Am facut o intelegere


Doua discutii, acelasi autobuz, doua lectii de viata, aceeasi formula: Te rog frumos!

Scenariul 1: Tatal si fetita de patru ani

Tata: Hai sa stam aici
Fetita: Te rog hai sa mergem in fata.
Tata: Hai sa stam aici ca mergem doar o statie;
Fetita ( cu o privire care topea) - Te rog, te rog, te rog hai in fata.
Si s-au dus sa stea pe scaunele din fata autobuzului.

Scenariul 2: Mama si baietelul de cinci ani

Baietelul: Mami nu-i asa ca mergem la tobogan
Mama: Nu mergem la tobogan, mergem acasa sa te speli si sa te odihnesti
Baietelul: Hai mami sa mergem la tobogan. Lasam acasa bagajele si mergem la tobogan ca asa ne-a fost intelegerea.
Mama: Nu mergem la tobogan ca nu am facut nicio intelegere.
Baietelul: Ba da mami nu stii ca asa am facut intelegerea.
Mama: Cand am facut intelegerea?
Baietelul: Acum.
Mama: Intelegerea ai facut-o doar tu. Cand spui intelegere inseamna ca ambele parti sunt de acord.
Baietelul: Hai mami, te rog frumos mergem la tobogan. Asa am facut intelegerea.

Nu stiu daca intelegerea a fost respectata, dar a fost placut sa asist la aceste discutii dezinvolte. E revigorant sa vezi ca inca se mai spune te rog frumos.

Niciun comentariu: