luni, 12 ianuarie 2009

De ce era obosit Geoana?





Ma simt obosita, dar nu in sensul nesimtit al cuvantului, ca sa nu fiu prost inteleasa. Eu pe mine ma inteleg, dupa cateva zile de vacanta am intrat intr-un fel de maraton combinat cu munca sau distractie cu prietenii. In zilele de dupa Craciun m-am ambitionat sa le arat altora ca pot sa ma distrez si eu toata noaptea chiar daca in timpul zilei am muncit. Dar sa nu ma victimizez. Alta e problema mea cearcanele oribile pe care le avea azi Geoana. Auzi domnule presedinte al Senatului ai fost in SUA, la Aspen, daca spune drept Interesul Public, si nu ai avut timp sa te odihnesti? Pana si Oprea a facut boacana cu Vulpea pe la sfarsitului sejurului tau, in care te-ai lafait in UGG-uri. Incepi sa imi placi daca esti un om asa de interesat de aspectul fashion al vietii. Sau poate il urmezi pe nea Ilici care se stie ca este o persoana bine imbracata. Am spus-o si eu, chiar am facut un top (s-a busit pe blogul meu faza cu linkul), dar au spus-o si altii inaintea mea. Se pare ca nu i-a priit vacanta lui Geoana.

Niciun comentariu: