joi, 11 septembrie 2008

Dileme...


Mai mult de jumatate din zi mi-am petrecut-o incercand sa descurc o stire. Dilema era mare...doua agentii de presa credibile....aceeasi stire...informatiile se bateau cap in cap. Mergand pe firul logic al stirii X stiam ca avea dreptate, insa notorietatea celeilalte agentii de presa m-a impiedicat pe mine sa spun ca nu era informatia corecta si acolo. Am cautat informatii, am incercat sa dau telefoane si mi-am facut tot felul de scenarii in urma carora ma complicam tot mai mult. La un moment dat aveam impresia ca amandoua variantele combinate ar face stirea completa. Au trecut 3 ore pana am dat de capat. Ideea este ca o mica greseala comisa de o grefiera grabita mi-a rapit jumatate de zi in care am trait in confuzie. Nu stiu cum a fost la altii dar majoritatea ziarelor si site-urilor de stiri online au fost in eroare. Era pe genul: cei care preiau de la o agentia X era varianta aia...restul aveau varianta secunda, a agentiei Y. Editorul de serviciu de la o redactie spunea ca si el ezita sa dea stirea in acel moment pentru ca e in cumpana...dar colegii o luasera inainte....stirea era deja pe site. E greu sa fii jurnalist....dar ma straduiesc sa nu o dau in bara. Depun eforturi mari pentru ca sunt la inceput de drum. Ma bucur ca imi place.

Important e ca am reusit sa ii dau de capat pana la urma si am aflat care era faza. A fost o saptamana care a trecut in fuga.

Niciun comentariu: