miercuri, 2 iulie 2008

Ca sa vezi...

Portalurile de femei din România au în proporţie de 40% public masculin, arată primul studiu socio-demografic despre internauţi publicat de BRAT. Datele din studiul realizat de BRAT par cel puţin ciudate la o primă vedere. Dacă site-urile pentru femei au un număr foarte mare de cititori bărbaţi, cele de afaceri, gândite tradiţional pentru publicul masculin, sunt gustate de foarte multe femei.

De exemplu, Wall-Street.ro, are 52% cititori femei şi 48% bărbaţi. In general, cei mai mulţi tineri intră pe site-uri de muzică, cinema şi timp liber. Persoanele între 25 şi 34 ani preferă să formeaze comunităţi pe site-uri dedicate copiilor.

Cititorii cei mai în vârstă (55-64 de ani) preferă site-urile de ştiri.
Studiul de Audienţă şi Trafic Internet (SATI) s-a realizat într-un univers de 3,9 milioane persoane, între 14 şi 64 de ani, pe un eşantion de 100.000 persoane.

Niciun comentariu: