marți, 27 mai 2008

Nostalgie de mai!


Trece foarte repede timpul. Imi dau seama ca anul trecut pe vremea asta eram in febra licentei. Singurele discutii arzatoare pentru mine si colegii mei erau examenele si implicit lucrarea de diploma. Nopti nedormite, multe doze de Red Bull ( pe aceasta cale ii multumesc lui Shity) si pauzele binemeritate!
Daca ma gandesc bine mai importante erau pauzele nu timpul in care invatam.
Dar toate astea au trecut si mi-am dat seama astazi ca vreau sa mai fac scoala. Sper sa reusesc sa fac ceea ce imi propun - si daca reusesc o sa va anunt ce vreau sa fac.
In alta ordine de idei campania electorala se apropie de sfarsit insa situatiile jenante se amplifica de la o zi la alta. Intr-o singura zi au aparut patru sondaje.

Cunosc mai bine situatia campaniei electorale din Bucuresti si mai putin pe aia din tara. Sunt curioasa cum merge treaba la mine acasa, la munte.

Pana una alta diseara se vor acorda premiile Clubului Roman de Presa. Sper sa castige "ai mei", ca sa ii spun asa! Multa bafta Dana si Alex!

Niciun comentariu: