vineri, 28 mai 2010

De ce m-as putea lipsi?


Intr-o vreme era o manie cu intrebarea: Daca ai ramane izolat pe o insula pustie de care trei...cinci...etc...lucruri nu te-ai putea lipsi?. Cum insa sunt ceva mai pragmatica si stiu ca pana la acele insule e cale lunga de batut ma limitez la vecinatatea apropiata. De aceea imi permit sa modific cate ceva la aceasta intrebare. De ce m-as putea lipsi? suna varianta mea. Ei bine eu una am constat in seara asta ca fara prea multe remuscari as putea trai fara telefon. Pentru ca a fost iar una din acele zile in care ma tot intreb cand o sa imi gasesc locul, cand lantul de intamplari care imi strica zenul se va opri, cand nu o sa ma destept, cand nu o sa mai fiu vazuta de oamenii pe care eu ii apreciez doar ca a doua varianta, mi-am spus sa vorbesc cu cineva despre orice ca sa scap de aceste ganduri. Si dintr-o agenda de zeci de numere nu am putut sa sun decat la trei persoane care stiu ca mi-ar fi ridicat moralul. Insa ele nu mi-au raspuns. Si uite asa am ramas tot eu cu mine ca sa am timp suficient. Eu pot sa traiesc fara telefon pentru ca de aproape 2 ani de zile prin intermediul lui primesc mai mult vesti proaste decat bune.

Niciun comentariu: