joi, 1 decembrie 2011

Ziua de maine

Viitorul! - conceptul care ne fascineaza, dar ne si inspaimanta in acelasi timp. De multe ori, privind in trecut mi-am spus ca mi-ar fi placut sa imi fi cunoscut viitorul, ca sa pot sa evit unele decizii gresite. Insa am realizat ca astazi sunt ceea ce sunt pentru ca mi-am asumat greselile, am invatat din ele, adica am devenit mai inteleapta. Si totusi tentatia viitorului exista.

"Ce ai vrea sa stii despre ziua de maine?", a fost intrebarea care m-a pus pe ganduri. Am avut doar raspunsuri prefabricate. Am realizat ca nu stiu ce vreau sa aflu despre ziua de maine sau nu vreau sa stiu, ca imi place sa cred ca ii "ajunge zilei grija ei". Dar asta nu inseamna ca abandonez planurile, dorintele si visele. Dar hai sa facem un exercitiu si sa iesim din rutina: Ce ai vrea sa stii despre ziua de maine?

Leapsa merge la Anca, Portase, Ionut, Madalina si cine mai vrea.

Niciun comentariu: