miercuri, 6 iulie 2011

Ce ma face fericita?!?

Mereu imi repet ca o sa tin minte cele mai profunde si inaltatoare definitii ale fericirii, iar cand o sa vreau sa impresionez pe cineva, sa le repet. Dar le uit mai tot timpul, iar cand cineva ma intreaba daca sunt fericita, ma blochez, creierul meu ramane efectiv naucit. Dar Ionut nu avea de unde sa stie, drept urmare o sa incerc sa explic fericirea. Factual vorbind sunt si eu de acord ca ea vine din interior, adica de la hormoni. Asa ca sunt nefericita cand am un dezechilibru, cand imi bat joc de programul meu de somn si alte lucruri marunte, dar care, prin absenta, te pot neferici pe viata. Si trecand si la fericirea de exterior, aia falsa, care se defineste prin verbul a avea, ca pana la urma nu prea te poti entuziasma de verbul a fi, de asta s-au ocupat parintii, as include pantofii si alte nebunii(fleacuri de femeie, care nu au nicio relevanta pentru barbatii rationali care prefera sa lesine de foame doar ca sa isi dea banii pe gadgeturi:P). Si exista si o treia de categorie a fericirii pentru mine, aia spirituala, unde intra familia, prietenii si eu.

Un comentariu:

iYli spunea...

Mereu imi repet ca nu am sa uit senzatia momentelor fericite. Insa...