luni, 1 noiembrie 2010

Un Guvern....de intelepti

Intelepciunea este calitatea pe care nu o poti obtine prin intermediul a zeci de ani de scoala, desi o poti perfectiona asa. E un fler natural pe care il dobandesti dintr-un cocktail de trairi. Nu la fiecare persoana e aceeasi reteta, de aia e diversitate in lume.

Un personaj celebru, care a fost si conducator, detinator de intelepciune, a fost regele Solomon.
Anca ma intreaba cum ar arata Guvernul meu de intelepti? M-am gandit mult la asta, dar nu sunt sigura ca am gasit solutiile cele mai bune.

Premier: Ader si eu la Mugur Isarescu

Ministrul Economiei: Tot prin rotatie afaceristii care au castigat faima peste hotare

Ministrul Sanatatii: Raed Arafat

Ministrul Muncii: Asta care e acum. Pentru ca mi-a spus ca familia e importanta pentru el, nu functia. Deci are un principiu solid la baza.

Ministrul Agriculturii: Prin rotatie l-as numi pe tata si pe vecinii lui, care trudesc de dimineata pana seara.

Ministrul de Interne: Vasile Blaga

Ministrul Justitiei: Bogdan Aurescu, desi stiu ca acum e la MAE.

Ministrul Educatiei: Multi dintre profesorii mei. Mi-e greu sa nominalizez, ca imi plac toti.

E un Guvern cu putine ministere, nu din cauza crizei, ci din penurie de oameni intelepti.

Propunerea merge la Mada si cine o mai vrea.

Niciun comentariu: