joi, 28 octombrie 2010

Inca o motiune







Si votul. Nu a fost insa cel decisiv.
Emil Boc este asediat de dosare. Pana la urma a scapat cu viata.
Berceanu a facut show. O are "draga" pe Aura Vasile.
Si in Parlament se citeste Ziare.com. Deci suntem tari.
Prietenie PSD - PNL.
Raluca face "balet". Nu e usor.
Cativa agitatori la balcon. Cand i-am intrebat cum au intrat mi-au spus: Se poate intra in Parlament mai usor decat se crede. Eu nu stiu, pe mine ma verifica "la sange", de fiecare data.
Sever Voinescu pare ca viseaza. Oare la ce?
Madalin Voicu este interesat de ce aude.
Unii sunt mai tari. Au iPad.
Parlamentarii sunt in rand cu lumea.
Doamna ministresa nu este convinsa ca are dispozitia necesara pentru o noua zi.
Sa speram ca scrie doar de bine. Eu nu am avut de unde sa stiu.
Premier. Premier Emil Boc.
Sala este inca plina. Deoarece e la inceput.
Ministrul de Externe imparte impresii de calatorie cu Raluca Turcan.
Incepe distractia si se dau ultimele indicatii. Fiecare cu tabara lui.

Niciun comentariu: