miercuri, 21 aprilie 2010

Ploaie pasionala


Azi m-am gandit la rochii si la cum mi-as dori sa am un sifonier cu 365 de modele si culori diferite, care sa ma acopere zilnic. Tot azi m-am gandit ca uneori lucrurile nu se leaga intre ele, dar spre seara am gasit un raspuns la asta. El suna asa" La tinerete invatam multe, iar mai tarziu ajungem sa si intelegem ce am invatat atunci". La cum trece timpul cred ca in curand o sa inteleg ce nu imi explicam saptamana trecuta. Tot azi am aflat ca e greu sa iti faci casa in Romania, nu pentru ca e scump, dar si din cauza birocratiei. Tot azi m-am gandit ca as putea deveni vegetariana cu timpul, adica ma indrept cu pasi mici spre pasul asta. Azi am uitat sa imi cumpar pastilele pe care le iau de patru ani de acum, dar mereu raman fara ele cand mi-e lumea mai draga. Toate ca toate, dar azi a plouat mult, des si cu pasiune. Da, a plouat pasional. Si era sa uit o problema care m-a macinat mai multe nopti la rand: Pandoras: Fata buna sau fata rea?.

Niciun comentariu: