duminică, 28 februarie 2010

Amintiri din adolescenta

Asistam vineri la un curs foarte interesant si aveam in fata un caiet si un pix. Si cu aceasta ocazie mi-am adus aminte de orele de la liceu si de cursurile din facultate cand imi veneau idei si mi le notam ca sa nu le uit. Acum lucrurile stau diferit. Mare parte a timpului mi-o petrec in fata calculatorului, fie acasa, fie la munca, iar caietul si pixul sunt ustensile suplimentare. Imi e dor de vremurile cand imi manjeam degetele cu cerneala sau cand eram certata ca scriu cu pixul si imi stric caligrafia. Am multe amintiri frumoase care se afla acum in caiete. Impreuna cu fostul meu coleg de banca de liceu si unul dintre cei mai buni prieteni avem caiete de corespondenta. In ele sunt trecute toate experientele de care am avut parte in liceu. Inca le pastram, ba chiar spunem ca o sa le aratam copiilor nostri. E ceva palpabil care o sa ne aduca aminte mereu de adolescenta si ale ei valuri. Si am avut ce povesti.

Niciun comentariu: