luni, 1 martie 2010

Chanel....un vis indepartat, dar realizabil

Saptamana trecuta un blogger cu state vechi in ale meseriei si cu trafic mare mi-a spus ca am un blog dezlanat si imi mai da trei ani de zile ca sa invat sa scriu. Si cum stiu in mare parte ca are dreptate pana atunci o sa scriu doar pentru ca stiu ca asa o sa se perfectioneze ceea ce incerc sa fac aici. Multe lucruri nu ies din prima, e nevoie de indemnare, pasiune si putin talent. Printre pasiunile mele, alea superficiale bineinteles, se afla hainele si pantofii. Iar printre visele mele, tot alea superficiale, se numara o poseta de la Coco Chanel si o "little black dress". Era in topul preferintelor si pana acum, dar de cand am vazut filmul "Coco Avant Chanel" a fost ca o reconfirmare a ceea ce a fost dragoste la prima vedere. Pentru ca nu inseamna doar haine ci reprezentarea libertatii si felul in care Gabrielle a stiut ce anume isi doresc sa poarte femeile. Inca astept cu nerabdare ziua cand o sa calc in magazinul Chanel din Paris si o sa pot pleca de acolo cu prima poseta si "little black dress". Da, sunt o mica superficiala. Asta este.

Un comentariu:

sorin spunea...

Totul se face in timp, cu multa munca, vointa si daruire:). Mult succes si eu cred ca 3 ani sunt prea multi...:)